lavjoo

Alla inlägg under september 2011

Av Ella Sjöberg - 24 september 2011 22:55

yeah! asså vie grymma <3


jag har typ shoppat nästan allt jag behövde :)

jag och becca åker till lund tilll nova shoppar o har askuul  

vi hann med sjuuuukt mycke alltså <3 först va vi på nova till fem. Köpte två par jeans ( äntligen, hade typ inga byxor innan :p), en myyyysig tröja (både jag o becca tyckye om den så vi köpte varsin tihihi :p, en mössa, en eyeliner, två schalar typ, fyra par örhängen, en jacka o sont :D <3 sen va vi på bokhandeln jag hade presentkort där så jag köpte lite pennor, papper, kort o sånna grejer ,en bok också, så hade jag 350 på presentkortet och jag hade ju inte kollat pris på vad jag tog... oså blev det 349kr riktigt skickligt tykr jag!! :O


sen åkte vi in till lund igen o så såg vi Jag Saknar Dej på bio, bra film! <3 sen gick vi o köpte en scones haha MED SMÖR <3

 sen kom nån o mobba oss för vi åt macka på en lördakväll :( <3 jöringet vi failar endå ::D


sen stack vi hem o räkna pengar o sont skit sen  kom ulrika o hämta becca o nu e jag eeeeeeeeeeeensam <3


 fast hade rätt mysigt me pappa ändån :) <3





















































































































































jappjappjapp ses imorron <3

Av Ella Sjöberg - 23 september 2011 20:36

   BEEEEEEECCA min 'alsklig vi ska till luuuuuuuuuund!!! Z3333 pappas dator e cp typ engelskt elr nat   far anvanda de har storiga gubbarna  

ja, jag o becca ska till lund igen assa käns som vi e typ hela tiden z3

haha axel ba "assa du tyker inte du har traffa ella sa ofta?"

saknar dejj  


idag va man ju lite med becca innan hon skulle till eslöv oxa ska man cykla hem o da börjar det spoo regna o da menar jag spoooooooooooo regna!! assa jag typ dog blev dyngblot  


 sa nu e man hos pappa o myser har fixat mitt bakkort nu ar jag skitnojd :D

 japp nu sk a vi titta pa film


 loveya   

Av Ella Sjöberg - 20 september 2011 20:45

japp ganska tråki dag veckan går aslångsamt bara tisdag :(((((((((( blööööde dehärsuuuger :((((

vi hade skiitt mycke läxa så glömd ejag frannskan i skolan så jag fårr väl plugga lite i skolan sen imon dårå <3

ihgårr... jag o becca stack hem till mej hämta milla o sen stack vi till 2:a tränigen på skrisko  nuu löööövit<3

jajajja jag känner inte förå skriva mycke men häre lite bilder ;) <33

      Hej svejs lingonsvejs (elr nåt) <3

Av Ella Sjöberg - 18 september 2011 23:45

hejhej nu har man vatt på födelsedagsfest hos pappa

åt god tårta

han fick ett träd av sin bror typ :D

jaaaaa mammas kompis åse va hos oss och sov över sen igår så sen gick mamma på nån konsertgrej med henne  

va hos pappa till 7 sen kom mamma o hämta mej osså hämta vi milla :) <3

imorron e de skola bläääääääää  

jaha nu ska man väl gå o lägga sej

hejhejdå <3

Av Ella Sjöberg - 18 september 2011 10:22

hejhej bloggen! <3

igårr blev mamma lite sur på mej o milla kissade i min säng YEEYYYYY...not.

ganska trädig kväll utan becca D:

men nu ska man snart äta frukost o sen blir de 50(!!!)års fest hos pappa,  asså jag kan ente fatta det min pappa 50år 50, 50 han e typ gammal nu :O

får man träffa släkten lite o kanske äta tårrta mmmmmmmm... <3


see ya <3

Av Ella Sjöberg - 18 september 2011 00:18

jag bloggar jag bloggar jag uppdaterar jag bloggar jag skriver jag uppdeterar jag bloggar jag skriver JAG BLOGGAR

Av Ella Sjöberg - 17 september 2011 23:06

nu har jag varit riiiiiiktigt  dålig på at uppdatera här men nuuuuuuuuuu kommer det...


idag skulle becca o jag o bjin till lund o shoppa osså kmr ente bj till sationen :O jag o becca försöker ringa o messa men hon svarar inte så vi tar åget ändå och åker  ill nova o då va kl. typ 10, sen kl. tup 12 messar bj "jag fick nt följa med o mamma tog min telefon" lyckat (Y)


så när jag o becca är på jc o kollar på smycken o sont, hitar becca en halsband som ser ut som en liten fjäder och becca bara " ameh denna ser ju ut som en son plast som man kan knäcka" SÅ KNÄCKER HON DEN lyckat (Y)


sen går vi på H&M och jag tar nåt linne o sen plockar jag på mej lite smink som jag behövde så säger jag till becca "ta inte sakerna än jag provar linnena först" becca ar alla sakerna o tappar pudret i stengolvet så allt krossas lyckat(Y)


sen går jag o provar linnena, tar sminket o gåer till kassan. så e de första gången jag betalar med mit bankkort o såklart står det FEL KOD!!! lyckat (Y)


jag hade mycke pengar på kortet för jag skulle köpa skolväska, byxor o all sånt skit men nääääääääääääää jag o becca får överleva på typ 700kr o jag har redan handlatför 550 typ på H&M, så jag köper en smoothie o sen tar vi bussen tillbaka till staionen men sen på halva vägen så har vi druckit upp smoohien o vi tyckte de va så gott så vi tänkte sitta kvar på bussen tills vi kommer ill nova igen så går vi av o köper en till men sen blir ella åksjuk så vi hoppar av några hållplatser efter stationen o går tillbaka till stationen lyckat (Y)


sen går vi till torget osså fryser becca så vi går till lindex o köperrr en myyyyyysig tröja, den billigaste vi hittar lyckat (Y)


vi har typ 50 spänn kvar sajag o becca går tilll vårat toa-ställe (:DDDD) delade på en crepes då hade 17kr, sen gick vi till espresso house o delar på en scones för 10, vi har 7kr vi går till ica o handlar lösgodisför sju men sen hittar becca en krona så går tillabaka o lägger i en godis ttill lyckat (Y)


sen träffar vi zanna o e ganska normala hela vägen hem :D <3

ganska långt inlägg nu ska jag va duktig o skriva myckkkkkkkke <333333


sesssen <3

Av Ella Sjöberg - 14 september 2011 15:51

hejhejhej,
becca som skriver ! :D


jag gör inget dumt :D



okej nu seriöst !
JAG TYCKER ATT ELLA BLOGGAR FÖR LIIITE !

DET E RIKTIGT JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA DÅÅÅÅÅÅÅÅÅLIGT

men vafan ska man göra åt det ?
joo:


SKRIVA NÅGOT SJÄLV ! :s



ella gillar nico, men säg inte till nån (a)



BYYYYYYEEEEEEEEEEEEE !!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards