lavjoo

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ella Sjöberg - 16 oktober 2011 15:12

asså gud va fint väder det blev nu helt plötsligt ! :)

soligt o så lixom <3


har hatft en rätt bra helg    på fredagen stack jag hem till pappa, myste med familjen <3

sen på lördagen åkte vi till nån sån skog med milla det va väl rätt okej :) vi fikade lite varm choklad o sånt :D


sen påkvällen kom becca fast hon fick ente komma för pappa för jag hade redan bestämt med sandra så hon smög in i garderoben ;) <3

sen kom sandra o vi hade kuuul så skulle vi äta sen. så bacca satt i garderoben o vi gick till matbordet så åt vi osså efter ett tag hörde pappa nåt från mitt rum... jag bara nä där e inget :O o han ba har du tatt hit becca endå? och jag börja skratta så han kom på mej så blev han lite småsur men han ville inte va sur när becca o sandra var där så det gick rätt bra... <3 hihi jag känner mej duktig :D


men sen gick jag, becca o sandra till torget fota lite o så o hade askul  

så när vi va hemma igen så gjorde vi värdens bästa film asså det handla om becca som skulle fiska... ahahaha kul vadet! :D <3


japp nu imorse såg vi på nån son film som becca typ va kär i 'rännstensungar' typ skiiiiitgammal men jaja :)


nu e det sol o jag e typ dövarm men vi ska gå och äta nu så bye <3

Av Ella Sjöberg - 14 oktober 2011 19:02

asså jaaaaa jag e lite dålig på att blogga...


men idag! :D

vi har haft rätt så lite läxor 'happyface' oså såndär friendsdag i fredags förra veckan.

det va typ sammarbetesövningar o sen en tipsrunda jaja roligare än att sitta i ett klassrum o trååååka ;)


asså sorry men jag ooorkar ente blogga  men jag looovar att ge er edn lite mer detaljerad beskrivning om veckorna :D seeeeeeeeeeeeeen...

 japp japp puss <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards